پخش عمده حبوبات در کرج توسط بازرگانی همتی

توسط habibi

هدف اصلی مراکز تولید و تامین محصولات پر مصرف مانند حبوبات، غلات، خشکبار و ادویه‌جات، پخش عمدۀ این محصولات و رساندن آن به دست مصرف کنندگان اصلی می‌باشد. پخش عمده حبوبات در کرج در بازرگانی همتی بدون واسطه و به صورت مستقیم انجام می‌شود و به همین جهت، قیمت خرید محصولات از این مرکز نسبت به سایر مراکز بسیار مقرون به صرفه است.

ضمن آنکه با اطمینان از خرید محصول با کیفیت و مرغوب، همواره از خریدتان رضایت خواهید داشت.بازرگانی همتی سالهاست بزرگترین پخش کننده عمده حبوبات در کرج است که به دلیل فعالیت گسترده در اقصی نقاط ایران دارای چند شعبه دایر و فعال است.

مهمترین هدف مدیریت این بازرگانی همتی عرضه عمده حبوبات و بی واسطه و با کیفیت های مدنظر مشتریان و ارائه قیمت های منصفانه است.

عملکرد بازرگانی همتی از تامین تا پخش عمده حبوبات چگونه است؟

بازگانی همتی بنا به نیاز بازار تقاضا و مشتریان، اقدام به واردات نمونه محصولات این چنینی نموده است که در این راستا نیز در رقابت با همتایان خود موفق عمل کرده است. اهمیت استفاده از محصولات پر مصرف مانند حبوبات در میان خانواده‌های ایرانی، غیر قابل انکار نیست. بنابراین، اهمیت به نوع و کیفیت محصول در بازرگانی همتی بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

از سوی دیگر، خرید محصولات به صورت عمده و فله برای حتی افراد عادی، به صرفه خواهد بود و نیاز آنها را برای مدتها تامین خواهد کرد. از همین رو، بازرگانی همتی پخش عمده حبوبات را تنها به منزلۀ دسترسی واسطه‌ها یا فروشندگان حبوبات و خشکبار در نظر نگرفته است و مسیر خرید حبوبات، ادویه‌جات و خشکبار به صورت عمده را برای تمام مشتریان میسر نموده تا از کیفیت بالای این محصولات آنها نیز برخوردار شوند.

نمایندگی پخش عمده حبوبات در کرج

تنوع بالا محصولات در کنار کیفیت آنها در بازرگانی همتی، باعث شده تا پخش عمده تک‌تک محصولات به صورت مستقیم انجام شود. ضمن آنکه باید خاطر نشان کرد قیمت اغلب خشکبار، غلات و حبوبات وارد شده در این شرکت نسبت به نمونه‌های داخلی و با توجه به نحوۀ ورود محصولات متفاوت است.

از سوی دیگر، این محصولات از لحاظ کیفیت نیز ممکن است با محصولات داخلی کمی متفاوت باشند که این ویژگی نیز بر افزایش یا کاهش قیمت خرید عمده حبوبات موثر است.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

یک نظر بدهید

Language
قیمت حبوباتپخش عمده حبوبات کرمانشاه