فروش عمده و تناژ حبوبات در زرین تجارت

توسط habibi

فروش عمده و مستقیم انواع حبوبات در بازار داخل

شرکت زرین تجارت (بازرگانی همتی) با فعالیت طولانی در صنف حبوبات و خشکبار ،فروش عمده و تناژ حبوبات و تامین کننده انواع حبوبات داخلی وخارجی با قیمت های مناسب و حجم بالا به صورت مستقیم از کشاورزان محترم یا از واردات است .

عمده واردات این شرکت عدس ، ذرت ،ماش و…. با کیفیت و درجه یک و قیمت کاملا مناسب که می تواند سود مناسبی به مشتریان خرید عمده بدهد.

این واحد بازرگانی دارای سه سوله مجهز به سردخانه جهت جا به جایی و انبار انواع محصولات است .همچنین دارای شعب مختلف در سراسر ایران برای دسترسی راحت مشتریان می باشد.

بازرگانی همتی توانایی تامین انواع محصولات حبوبات شامل نخود دو خان و سه خان کرمانشاه ،عدس ساسکن ، ماش ، دال عدس ،لوبیا چیتی ، لوبیا قرمز، لوبیا عروس ، سویا ، ذرت کانادایی با تناژ بالا و همچنین انواع ادویه جات ، گز و شیرینی جات در کوتاهترین زمان ممکن را برای خریداران میسر کرده که همین امر باعث شده تا اعتماد مشتریان بیش از پیش باشد.

 

شرکت بازرگانی همتی سالهاست جزو بزرگترین تامین کنندگان حبوبات در ایران است که به دلیل فعالیت گسترده در اقصی نقاط کشور به غیر از چند شعبه دایر و فعال در شهرهای مختلف/قصد ایجاد نمایندگی در تمامی مراکز استان ها را دارد.

از مهمترین اهداف مدیریت این مجموعه عرضه مستقیم و بی واسطه محصولات داخلی و خارجی با کیفیت های مدنظر مشتریان و ارائه قیمت های منصفانه (بازار بدون دلال)به مشتریان محترم و همچنین ارتقا سلامتی جامعه با افزایش سرانه مصرف انواع حبوبات است که متاسفانه این سرانه معادل نصف مصارف کشور های خارجی می باشد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

یک نظر بدهید

Language
خرید عمده حبوبات