لوبیا چیتی دست چین یکی از پرطرفدارترین انواع لوبیا چیتی در ایران است. کیفیت این محصول، کیفیت بسیار مطلوبی است. این محصول از مزارع استان های  لرستان، اصفهان یا مرکزی برداشت می شود. ویژگی مهم و بارز لوبیا چیتی ایرانی در مقایسه با لوبیا وارداتی گرد بودن شکل ظاهری آن است. لوبیا از جمله حبوباتی است که جز مصرف خوراکی، ممکن است برای درمان بیماری های مختلف کاربرد داشته باشد. این محصول برای سلامت بدن بسیار مفید بوده و ضمنا سرشار از پروتئین و مواد مغذی است. بیشتر حبوبات به ویژه لوبیای چیتی دست چین غنی از فیبر، آهن و مواد معدنی هستند و به همین دلیل میزان مصرف آن در کشورهای مختلف بسیار بیشتر دیده می شود.

فروش و پخش انواع لوبیا و  سایر حبوبات با کیفیت در بازرگانی همتی به صورت سراسری در کشور انجام می شود. خرید عمده این محصول از سوی پخش کنندگان این روزها بسیار رایج شده است و بازرگانی همتی نیز با تضمین کیفیت محصول، سفارشات را بررسی می کند.

برای آنکه از خرید حبوبات مرغوب به صورت فله مطمئن باشید، پیشنهاد می کنیم حتماً با بازرگانی همتی تماس بگیرید تا اطلاعات خوبی در خصوص روش خرید عمده حبوبات و خشکبار دریافت کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
Language