لوبیا چشم بلبلی از جمله حبوباتی است که  زیاد استفاده می شود و به عنوان یکی از غذاهای محبوب ایرانی ها نیز محسوب می شود.  شکل ظاهری این محصول بیضی شکل است و در بالای قسمت خود، دارای چشم سیاه است. استفاده از لوبیا در انواع رژیم غذایی رایج است و به دلیل دارا بودن مواد مغذی و پروتئین جایگزین مناسب پروتئین حیوانی است. بیشترین سطح کشت این محصول در مناطق گرمسیری صورت می گیرد که در کشور ایران، در مناطقی مانند بلوچستان قابل پرورش است. برداشت این محصول نسبت به سایر انواع لوبیا کمی دیرتر انجام می شود، چرا که برای رشد و رویش، نیاز به گرمای زیادی دارد.

لازم به ذکر است که این محصول سرشار از  ویتامین B۶، فولات، ویتامین C، آهن، مس، کلسیم، آنتی اکسیدان ها، ویتامین A، ویتامین B۱، ویتامین B۱۲، روی، فیبر و پروتئین نیز می باشد.

شرکت بازرگانی همتی در پخش انواع حبوبات و لوبیا نسبت به همتایان خود در بازار حبوبات ایران، پیشتاز بوده و فروش عمده این محصول را برای اقصی نقاط کشور انجام می دهد. چناچه بیشتر مشتریان این شرکت از جای جای ایران برای خرید حبوبات به صورت عمده تماس می گیرند و از خرید خود مطمئن می باشند. شما نیز می توانید محصول مورد نظر خود را از این مرکز معتبر خریداری کنید و ضمناً از لیست محصولات و خدمات آنها مطلع شوید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
Language