محصولات قابل اعتماد و ارزان بازرگانی همتی

توسط habibi

با بازرگانی همتی بیشتر آشنا شوید!

اگر از پخش کننده‌های فعال حبوبات یا خشکبار در هر نقطه از کشور هستید، حتماً خرید این دسته از کالاهایتان را از بازرگانی معتبر همتی انجام دهید. این مجموعه معتبر سابقه‌ای درخشان و 27 ساله در تولید و پخش عمده حبوبات و خشکبار دارد. ضمن آنکه بیشتر خریداران و مشتریان بازرگانی همتی همواره با اطمینان از کیفیت محصولات، خریدشان را ثبت کرده‌اند و به همین جهت به عنوان مشتریان وفادار تا سالیان سال با بازرگانی همتی همکاری پایدار داشته‌اند.

استفاده از جدیدترین متدهای کاشت و برداشت محصولات مانند حبوبات، باعث شده است تا خریداران در خرید چنین محصولاتی، خرید عمده و تناژ بالا را بیشتر ترجیح بدهند. بازرگانی همتی جزو بزرگترین تولید کنندگان و تامین کنندگان حبوبات در ایران است که به دلیل افزایش حوزه فعالیت خود در این زمینه، قصد اعطای نمایندگی در اقصی نقاط کشور را نیز دارد. از این پس امکان تهیه و خرید محصولات به صورت عمده در تمام شهرها فراهم خواهد شد و بدون واسطه و با اطمینان از خرید مستقیم محصولات، سفارش خریدشان ثبت خواهد شد.

 چه محصولاتی در بازرگانی همتی به فروش می‌رسد؟

بیشتر محصولاتی که در بازرگانی همتی به فروش می‌رسند به ویژه حبوبات عمده  از جمله حبوبات مرغوب بازار محسوب می‌شوند. محصولاتی مانند: ماش، لپه، عدس، انواع لوبیا، نخود، انواع ذرت و غلات می‌باشند که حجم و تناژ بالا قابل سفارش از سوی مشتریان خواهند بود.

 

همچنین این مجموعه به عنوان بزرگترین واردکننده حبوبات مرغوب از سایر کشورها نیز می‌باشد.

از سوی دیگر،کیفیت محصولات بازرگانی خشکبار موجود در انبارها، از بهترین و مرغوب‌ترین میوه‌های فصلی تولید شده‌اند که در سردخانه و انبارهای کاملاً مکانیزه و استاندارد، نگهداری و حفظ می‌شوند. به همین دلیل است که کیفیت خشکبار همتی در میان بازار خشکبار ایران، زبانزد عام و خاص بوده است و ضمناً از کیفیت بالای آن هرگز به مرور زمان کاسته نخواهد شد.

خرید از بازرگانی همتی، برگ برندۀ شما خریداران محسوب شده و به اعتبار فروش شما نیز افزوده خواهد شد.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

یک نظر بدهید

Language
نخود سه خان